Geplande taken aanmaken/bewerkenIn dit scherm is het mogelijk een geplande taak aan te maken of te bewerken.
Geplande taken kunnen aangemaakt worden in EZ-web, bovenaan onder Taken en vervolgens door te kiezen voor de knop 'Nieuwe taak aanmaken'
Geplande taken kunnen bewerkt worden in EZ-web, bovenaan onder Taken en vervolgens door te kiezen voor de knop 'Bewerken'.
Er zijn twee soorten geplande taken:
Hieronder worden beide opties beschreven.
Web-exportTaak
Web-export.
Naam/exportset
Hier kan met behulp van een pull down menu gekozen worden voor een bestaande Exportset. Een exportset kan bij Uitgebreid exporteren worden ingesteld: hierin ligt de artikelselectie en exportinstellingen vast.
Planning
Geef aan of deze taak dagelijks, wekelijks of maandelijks uitgevoerd moet worden.
Bestemming
Opties:
Export specifieke opties
Standaard leeg. Alleen vullen in overleg met EZ-base als er speciale eisen zijn betreft de Web-export. Neem contact op met EZ-base voor de mogelijkheden.
Bestandsnaam
Geef hier de gewenste bestandsnaam van de Web-export op.
Let op: zorg dat de bestandsnaam uniek is als er meerdere geplande taken zijn (ongeacht de bestemming). Opslaan
Kies hierna voor opslaan.
ArtLink-importTaak
ArtLink-import.
Naam/exportset
Hier kan een eigen gekozen naam ingegeven worden. Onder deze naam is de geplande taak terug te vinden in het overzicht geplande taken.
Planning
Geef aan of deze taak dagelijks (zeer aanbevolen), wekelijks of maandelijks uitgevoerd moet worden. Er vindt dan een volledige ArtLink import plaats waardoor er een nieuwe volledige rapportage van alle ArtLinks op dat moment beschikbaar komt.
Bestandsnaam
Vul hier de exacte benaming in van het in te lezen ArtLink-import bestand. Dit moet altijd dezelfde naam zijn. Voor bestandsuitwisseling tussen EZ-base en uw netwerkomgeving zal EZ-base een ftp-account moeten aanmaken. Lees hier alles over onze FTP server en hoe inloggegevens aangevraagd kunnen worden.
Opslaan
Kies hierna voor opslaan.
|