Instellingen

 
Via dit pull-down menu is het mogelijk een aantal zaken op het gebied van systeembeheer te regelen.
Let op: de optie 'Inloggen als' is alleen beschikbaar en zichtbaar voor EZ-base medewerkers.
 
Instellingen zijn te vinden in EZ-web, Home, rechts boven in het hoofdmenu onder het pull-down menu achter de inlognaam.
 
Instellingen
 
 
 
 
1

Instellingen

1. Instellingen
Door op deze knop te drukken opent het pull down menu met instellingsmogelijkheden.
2

Download EZ-catalog

2. Download EZ-catalog
Onderstaande pagina wordt geopend:
Kies vervolgens voor de knop "Downloaden" links onderaan: de applicatie EZ-catalog wordt nu gedownload.
Er wordt een snelkoppeling op uw bureaublad geplaatst. EZ-catalog is de applicatie waarmee de artikelgegevens beheerd kunnen worden.
De inloggegevens om toegang te krijgen tot deze applicatie zijn gelijk aan de inloggegevens voor EZ-web. Zie
Aanmelden.
Klik hier voor de meest voorkomende oorzaken bij installatieproblemen.
3

Gegevens wijzigen

3. Gegevens wijzigen
Klik hier voor de uitleg.
4

Afmelden

4. Afmelden
Met behulp van deze optie kan uitgelogd worden.