Ingestelde wachtwoord werkt niet in EZ-catalog

 

Vraag

Ik heb mijn wachtwoord opnieuw ingesteld, maar ik kan niet inloggen in EZ-catalog.
 

Uitleg

EZ-base maakt gebruik van verschillende systemen: onze database met de onderhoudskant EZ-catalog en de front-end EZ-web en daarnaast ons klantportaal Mijn EZ-base.
 
Voor EZ-catalog en EZ-web heeft bij opstart u één en dezelfde inlog van EZ-base ontvangen. U kunt het wachtwoord veranderen wanneer u bent ingelogd in een van de twee systemen. Bent u uw wachtwoord kwijt of vergeten? Dan kunt u een collega vragen via EZ-catalog uw wachtwoord aan te passen. Mocht dit problemen geven, kunt u contact met EZ-base opnemen.
 
Voor Mijn EZ-base kunt u het wachtwoord zelf wijzigen wanneer u wilt inloggen bij Mijn EZ-base.
 
U kunt uiteraard deze wachtwoorden gelijktrekken door óf uw Mijn EZ-base wachtwoord in te stellen gelijk aan uw EZ-catalog wachtwoord, of inloggen in EZ-web of EZ-catalog en daar het wachtwoord gelijk stellen aan Mijn EZ-base.